חיפוש
Close this search box.

הקמת מערך משרדי לעסקים – זה העסק שלי

צילום : יפעת יוגב
מה אומרים עליי
רשתות חברתיות
פוסטים אחרונים

פרק שלישי – תחושת בטן

אסתר ניצלה את הזמן המת בשדה התעופה, לפני הטיסה, לעבודה. תוך כמה דקות היא בדקה את לוח הזמנים שלה לשבועיים הקרובים, ענתה למסרונים ומיילים במסגרת

קרא עוד »

פרק ראשון – יום שישי

בשעת בוקר מאוחרת של יום שישי סתווי ונעים, במרפסת בית הקפה, ישבו כהרגלן בקודש אחת לחודש צמד חברות. שתו, אכלו ושוחחו עצמן לדעת. צחקוקים ולחישות

קרא עוד »
הרשמה לניוזלטר

הירשמו לניוזלטר שלי ותהיו מעודכנים לפני כולם בתכנים החדשים ביותר

אז יש לכם רעיון מדהים, גייסתם אנשים טובים שבחרתם בקפידה, השגתם מימון התחלתי,הרצתם את כל הבדיקות האפשריות ואתם ממש שניה לפני פתיחת העסק של חלומותיכם…בשעה טובה עסק חדש נולד!

ממש כמו לקראת לידה של תינוק.ת , גם בפתיחת עסק חדש יש להיערך בהתאם ולהכין את כל הנדרש, בכל ההיבטים האפשריים. ככל שתשקיעו מחשבה ומשאבים בתכנון המערך האדמיניסטרטיבי של הבייבי שלכם, כך תוכלו להנות מהפירות המתוקים והשקט הנפשי שמשרד חזק ש"מתקתק" יכול להניב לאורך שנים רבות.

אז לפני שאתם רצים לקנות קלסרים,תנו לי לתת לכם מספר טיפים:

אסטרטגיה – חשבו על הנהלים והערכים החשובים לכם בניהול המשרד , עשו לכם רשימה מסודרת וברורה בה תוכלו להשתמש גם כקובץ נהלים להמשך. החל מה"אקלים" בו תרצו לעבוד וכלה בכללים מוסדרים, שיועילו לכם בהמשך הדרך במיצוי הפוטנציאל הגלום בעסק.

תחשבו ירוק – בנו את המערכת שלכם בהתאם לתקופה בה אנו נמצאים. לא עוד ארכיונים של קלסרים מאובקים, וכמה שפחות ניירת פיזית. תם עידן המשרדים היקרים, רוב העובדים יכולים לעבוד מהבית מה שיחסוך לכם עלויות אחזקה ולעיתים גם עלויות מעביד.
בניית התשתית על בסיס טכנולוגי/דיגיטלי טובה ומתקדמת לא רק מטעמי שמירה על כדור הארץ,תשתית טכנולוגית תעזור לכם בהמשך לקצר תהליכי עבודה ולצמצם סיכויים לנזקים כלכליים או אישיים מול לקוחות ועובדים.

ניהול תזרים מזומנים – הכלי החזק ביותר שלכם לקבלת תמונה עדכנית ועתידית לגבי מצבו הכלכלי של העסק שלכם. הקפידו לטייב את הנתונים ברמה היומית ולא לשכוח אף תשלום, שיק או הכנסה, בין אם מתבצע באשראי או בהוראת קבע, ובין אם במזומן. כל פעולה שמתבצעת או תבוצע מהחשבון העסקי שלכם, צריכה להיות מעודכנת בתזרים.

אשמח לסייע לכם בבניית המערך או בארגון מחדש של מערך קיים
לפרטים ושיחת ייעוץ חינם

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Nullam quis risus eget urna mollis ornare vel eu leo. Aenean lacinia bibendum nulla sed 

Subscribe to our newsletter

Sign up to receive updates, promotions, and sneak peaks of upcoming products. Plus 20% off your next order.

Promotion nulla vitae elit libero a pharetra augue